Ter ere van het 20-jarige jubileum van Greetz is een speciale kaartencollectie met unieke paper art designs gelanceerd. Deze kaartencollectie waarin paper art style centraal staat, is in een nieuwe online videocampagne tot leven gebracht door de creatieve visie van artist Noa Verhofstad (https://noaverhofstad.nl/). De paper-art benadrukt de creativiteit en veelzijdigheid van de Greetz-producten. Van persoonlijke video’s in een kaart tot het gebruik van stickers, alles wordt tot leven gebracht door het gebruik van papieren kunstwerken.
Van kaart naar kunstwerk Om deze speciale verjaardag te vieren, heeft Greetz een unieke kaartenserie ontworpen. De ontwerpen in deze serie geven elke gelegenheid – van verjaardagen tot bedankjes – een extra dimensie. Deze special edition combineert stijl en emotie en is een perfecte keuze voor designliefhebbers die een persoonlijke boodschap willen versturen die écht opvalt. De collectie biedt niet alleen een kaart, maar ook een kunstobject dat een blijvende plaats in het interieur van de ontvanger verdient.
Sinds de oprichting in 2004 draait het bij Greetz om het versterken van persoonlijke relaties. Met meer dan 100 miljoenverzonden kaarten en miljoenen cadeaus zoals boeketten, chocolade en ballonnen, heeft Greetz bewezen dat oprechte, persoonlijke aandacht nog altijd een grote rol speelt in het leven van mensen. Het platform helpt klanten om speciale momenten te vieren en relaties te verdiepen, zelfs op afstand. Afgelopen jaar alleen al zorgde Greetz ervoor dat 2,7 miljoen verjaardagen, 168.000 bruiloften en 129.000 ‘dankjewel’ extra bijzonder werden gemaakt.
Met het oog op de toekomst blijft Greetz innoveren. Bijna de helft van de klanten personaliseert inmiddels hun kaarten, met eigen foto’s, stickers en zelfs videoboodschappen. Het onlangs gepresenteerde “Cards of the Future”-onderzoek toont aan dat jongere generaties nog steeds veel waarde hechten aan gepersonaliseerde, fysieke kaarten. Christine, Country Manager bij Greetz, zegt hierover: “We blijven nieuwe technologieën zoals AI-teksthulp inzetten om onze klanten te helpen hun boodschappen nog persoonlijker te maken.”
September, de maand met de meeste jarigen in Nederland, is het perfecte moment voor Greetz om te vieren dat ze al 20 jaar zoveel meer zijn dan alleen een kaart.